Söndag :)

Härliga söndag - Ännu en slappar dag :)!

Inte gjort många knop idag heller , and i lööööv it !
Gjort dom vanliga morgon rutinerna , som frukost o tittat film :)

Varit ute på en promenad med ängla , så gick vi förbi mommo/mamma o prata där en stund o mobbo o tonni var också där :)
Hade tänkt cykla till ica maxi idag , men jag vågade fan inte . för det vär väldigt grått på himlen , o jag har inga regn kläder bara alicia som har . Måste införskaffa mig ett par !
O tur var det , för det började o regna när vi gick hem :)


Nu på förmiddagen har vi kollat film - Trassel igen :) O alicia somnade så sött .
Så jag la ner henne o hennes bäddfötölj o började med maten .
Så nu står älgskaven o puttrar på spisen o alcia vakna nyss :)





Puss o hej !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0