Seeeg dag

God morgon , idag är en trött o seg dag !
Det är en - inte göra nånting o bara slappa dag idag :)
Jag o Alicia ska leka , se film o mysa hela dagen lång ..

Simon stackarn jobbar , 17-06 idag , ligger o sover nu efter att ha jobbat natt ..


Igår blev det en sen kväll , mamma vare här :) Tror hon gick efter halv ett nångång .. O jag låg i sängen o kolla datorn ett bra tag innan jag kunde somna ..
Så vi satt o surra , planera o hon hjälpte mig att skriva brev till fammo o mina små syskon :p Har liiite svårt med stavningen , fast ändå är jag jävligt duktig med tanke på att jag aldrig fått lära mig läsa o skriva på spanska , men kan det iaf :) Med lite stavfel bara :p Hah ..


Igår kväll var alicia hopplös = över trött .. Hon gick över allt i lägenheten o hittade på hyss , man såg riktigt hur hon gick runt o sökte nånting att göra ..
Hällde ut hela hundvatten skålen i köket , rev ut i skåpen , te.x ..
O det där med skåpen i köket , håller på att bli knäpp .. Hon går dit hela hela tiden o ska riva ut , o skrattar bara när man säger åt henne , sötnöten !
Men det är bara att hålla ut till vi är i huset , för då kan jag stoppa barnlås , känns så meningslöst o sätta här när vi snart flyttar ..



Har en hund som siter här breved mig o stöter mig med tassen , vill bli kliad . Så då är det väl bara o ta o göra det då :p





/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0