Lördag

Äntligen helg ♥
Man uppskattar helgen mycket mer nu när man kommit till "verkligheten" igen , efter ett år :p Med tidiga uppstigningar o full rulle hela dagarna :)
Igår när vi la oss kändes de så skönt att veta att vi inte behöver stressa upp till nånting idag !

O här sitter vi , jag o alicia o tittar på tv ♥ Har ätit frukost i lugn o ro , o tänker inte göra många knop än på ett tag !


Inskolningen igår gick bra , vinkade lika glatt när jag gick o gav mig slängpussar ♥
När fröknarna kom o hämta mig i fikarummet så sa dom att Alicia börjat gråta nyss , att hon sympatigråter , för att det var några andra barn som grät . Så då sa dom att man såg ur alicias underläpp kom ut o börja darra oså började hon o gråta :) Hon är så jäkla söt med sin underläpp :)
När jag kom in så satt hon där o snyfta , o när hon såg mig började hon att stört gråta , o sträckte armarna mot mig ♥ Hon var ganska så trött också , mycket var nog det!

När vi for från dagis hämtade vi upp mommo/mamma o for o lämna igen några tapetkataloger som vi lånat , o beställde tapeter till fondväggen o våran rum o i alicias :) Alicia ska få en rosa glittrog frondvägg i sitt rum :) Kommer att bli skit snyggt tror jag !

Sen for vi till momma/mommo , där blev vi bjuda på lunch - Plättar :)
Var riktigt gott , o det tyckte Alicia också , för en gångskull , hon åt 1 1/1 plätta , utan tjorv :)!

Skulle scanna in mitt cv för att göra om det lite , men det gick inte . Så fick skriva in det i datorn manuellt , men det gick lika bra det :)
Nu har jag sökt en tjänst , så nu tycker jag att ni alla ska hålla tummar o tår för mig !
Hoppas på att få komma på en intervju!

Igår kväll hade vi fredgasmys HELA familjen ♥ - smaskade i oss orstkrokar o kinapuffar o kollade råttatoulle :)
Fick se min Simon i hela 5 timmar igår , o inte bara en som dom senaste dagarna!
O på måndag är han äntligen ledig , guud va vi ska ro om varandra då ♥



På tal om nå annat så har jag fått vara jävligt förbannad i morse .....
Simon hittade en bil förra veckan i Kurina, men när han ringde på den så var an bara intresserad av byten, dagen efter så höjer han bilen med 10.000. O igår får Simon ett mess av han, att om han kommer imorn så får han den för bla bla, så dom bestämde att Simon skulle komma på söndag o hämta den, så han beställer en tåg biljett o allt sånt. Sen så får han ett mess nu att den är såld! O stängt av telefonen är feg fan gjort ocks ! Kan man bli annat än förbannad på sånna IDIOTER? Gaaah !




Nä nu ska jag fortsätta leka/mysa med tösen min ♥



/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0