LK

Vilken trevlig kväll vi hade igår :)

Kvällen började hos Niko o Ellie ute i rutvik , blev en massa surr oså käkade vi innan vi for in till kalaset , för att ha lite mat i magen :)
Vi var ett stort o härligt gäng som for in , jag , simon , niko , ellie , matti , veronika , madde , jens , lars o jeanette :) Vi gick direkt till valhall tältet , o där blev vi kvar hela kvällen :)
Vi kom in i prefekt tid , ingen kö för att komma in på området o ingen kö för att komma in i tältet .. Men 20 minuter efter vi kommit in så rasa de in folk o blev kilometers kö !

Vi hade jätte skoj o trevligt ..
MEN det är nog inte min grej nå mer .. Mycket folk , hög musik , förjävla kallt ... Näee ..  
Jag hade lika gärna kunna vara kvar på för festen o ha lika kul där faktiskt ..
Så nu vet vi det , inge mer Lulekalas här inte , OM det inte kommer någon jätte bra artist som man verkligen vill se , men det tvivlar jag på ..

Synd att det var så jävla kallt igår också , har inte fryst så mycket sen i vintras då det var måna minus grader , satt o hacka tänder !
Folk skylde på att man druckigt för lite alkohol , men jag tyckte jag druckigt nog men ändå frös jag .

Jag tror jag aldrig har längtat hem efter sängen , o efter att få pussa på min underbara prinsesa som jag gjorde igår i slutet mot kvällen !
Tog inte länge innan jag somna .. Simon var ändå värst , jag han inte klä av mig kläderna så låg han o snarka :p Måste ha tagit 2 sekunder efter att han la sig i sängen :p , inga sömn problem där inte ..


Här hemma hade det gått jätte bra :) O innerst inne visste jag att det skulle gå bra , för Alicia är så himla enkel !
Hon vinkade så glatt när jag o simon sa hej då o skulle gå , o massvis med släng pussar fick vi :)
Inge grin eller gnäll !
Så nu är det gjort , o jag har fått det bekräftat , att det går bra utan mamma o pappa :) ..
Så då är väl nästa steg att skicka iväg hon upp till farmor o farfar över en natt till och börja med .. Puh det tar emot , för det är 16,5 mil bort !!
Jag vet att hon skulle ha det kanoners , men det är så långt bort :( ..




Idag har vi varit inne i stan på lk med Alicia , varit på Babysången i kyrk tältet :)
Alicia var ver lyckig över att vara där igenom , hon har dansat , klappat händerna o spelat instrument . Man märkte att hon kände igen varenda låt som sjöngs :)
Är ett tag sen det var nu , efter som det är sommarlov . Men snart bäörjar det igen .
Har bestämt att jag ska försöka vara ledig varje torsdag fm iaf , o att alicia ska vara ledig från dagis , så vi kan gå på babysången :) För hon älskar det verkligen ...

Sen har vi bara gått där o strosat o träffat en massa folk ..



Ikväll blir det en lugn kväll , en film kväll skulle jag tro :) Med chips o dip , en svullo kväll med andra ord :) Men det är ju ett måste dagen efter :)



Nä nu fortsätta med maten , farbror jens är snart här o pappa simon :)



/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0