Äntligen!

Tidig uppstigning lev det idag också , så nu är man inne i en rutin :p
Alicia somnar mellan 20-21 på kvällarna o slåt upp sina vackra blå ögon kl 08.00 !
Som tur är så är hon bara vaken i ca 3 timmar , sen så sover hon i drygt en timma :) Så då kan jag också¨stänga igen ögonen en stund :)
Men sen är det full rulle hela dagen med bus o lek :)


Idag har vi spenderat hela dagen hon mommo/mamma :)
Jag o mommo har rensat o städat i lilebrors rum , o mamma har varit med Alicia medans .
Dom har varit ute o promenerat o lekt inne , hittade en massa gamla mobil telefoner i oscars rum som alicia fick leka med :) Det gilla hon !
Vi har hållt på där inne sen kl 12.30 o var klar efter 6 nångång , fast då tog vi en paus o gick till Miss mac o åt :)
Jag , alicia , mommo o Tonni :) Simon kom också dit en snabbis innan det var dags att fara iväg o jobba .

Innan vi gick hem så fick Alicia gunga , hon stod o sa gunga , gunga , gunga , gunga , så det var bara att gunga henne :) Hon har lekt en massa med sin favvo idag också , morbror oscar .

När vi kom hem så tog vi en kvällsdusch i vanlig ordning .
Efter det så satte vi oss framför tv.n o smaska i oss lite frukst sallad , men alicia åt bara vindruvorna :p
Sen fick hon sin välling , o efter det så gick jag o natta henne , tog 5 minuter så sov hon . Trött tjej ♥
Har tagt fram hennes lilla rutschkana , oj oj vad hon åker i din , o nu har hon lärt sig att klättra upp själv i den , så lite farlig är det , men det har gått bra hitils , ibland blir hon lite feg att åka ner , så då vill hon hålla i händerna :p Sötnöten ♥


Åååh vad jag längtar tills kl blir halv 11 , för då kommer min älskade o efterlängtade fästman hem ! Som ääääääntligen sover hemma o ska vara ledg i nån dag , känns underbart att få krypa ner i sängen med min älskade karl ♥ Och få vara ledig tillsammans , för nästa vecka börjar jag o jobba ! O då kommer vi att jobba om varandra ..



Sitter o kollar på TLC , folk som bara handlar med kuponger o när det är extra priser . En av tjejerna handlade för över 10.000 kr , men efter dom dragit alla kuponger blev affären SKYLDIG hon 20 kr ! Helt sjukt !
Men jävla va hon får hålla på med dom där kupongerna o annonsblad ! 35 timmar i veckan höll hon på med det . Men då sparade hon fleeeeeeeeera tusentals !
Kanske man ska börja göra :)??




God natt på er.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0