Va skönt :)

Ska börja med att skriva en bra/rolig nyhet .
Alicia har fått en dagis plats i rutvik , from 11.09.01 :D
Känns jävligt , jävligt , jävligt vemodigt ! Att någon annan ska ta hand om mitt barn på dagarna , som jag inte ens känner ! Jag som är van att vara men min lilla tjej 24/7 ! Huja hade kunnat fälla en tår när jag tänker efter !
Men vi har ju inga val , tyvärr . That´s life !
Hade lätt kunnat vara hemmafru , men så är inte livet .
Men skönt att det är fixat , och att hon fick en plats . Då slipper man fundera o grubbla på det nå mera . Fast grubla lär jag nog göra ännu mera nu :p Hah ..
Håller tummarna att kusinen Tim också får plats !


Uppe med tuppen idag . Alicia slog upp sina vackra små blå kl 08.00 . Men det gjorde ingenting , för då hade vi gott om tid att göra oss i ording inför babysången :)
Mötte upp ellie o tim redan kl 09.50 , så då började vi promenera till sången , var ganska tidiga :p
O där var det lika kul o trevligt som vanligt :)


När vi var klar där promenerade vi till Tuna igen , tog bilarna o for in till stan :)
Köpt en pyjamas o en stjal till alicia , en bikini o en par vita leggings till mig .
Visade simon de jag köpt o då såg jag att det var två olika storlekar på pyjamasen , byxorna var strlk 62/68 o tröjan 74/80 , JÄVLIGT IRRITERANDE ! O enda så satt dom ihop !
Så måste fara förbi stan imorn innan vi åker upp til byn o byta , hoppas det finns för det var rea ..


Dagens middag idag blev Tacopaj á la LCHF . Var faktiskt riktigt god ! (pajdegen var gjord av ägg o vispgrädde). Den bör ni testa !



MEN jag vet fan inte hur länge jag pallar med LCHF . För jag är så satans jävla sötsugen o vill gå o små äta hela tiden . Abstinens har jag ! Är på dåligt humör av o till också .. Jag är till och med röksugen , lust att gå ut o tända en cigg , o det är ju för fan inte jag !
Känns precis som när man sluta röka ! GAAAAAH .. Känner mig som en hungrig/sugen piffitta i mellan åt . Inge kul alls . Då känns det inte värt , kan jag lika göra som innan , svälta mig o motionera :p
Är detta normalt då man börjar med LCHF ?


Efter middagen så gick ja , alicia , simon o ängla på en promenad i 40 min , var jälbigt skönt att få komma ut o röra sig ! Vi ska försöka göra det till en vana , att gå ut o ta en kvällspromenad direkt efter middagen . För man mår så mycket bättre efter det :)

Alicia har fått en rutschkana av en kompis till mig , hennes son har "väwt ifrån" den så Alicia fick den :) Tack !
Hon var livrädd för den först , kunde inte ens titta på den , eller krypa förbi den . Men nu kan hon de men inte åka ännu . Så de ska arbetas bort , o det är nog borta redan imorn :p





Är skit trött , håller på att somna sittandes . Så jag går nog o borstar gaddarna o fortsätter att se BB i sängen :)

God natt !

/N

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är jätte vanligt! men det går över, jag lovar :) Själv gick jag ner 5,5kg på två veckor och då tränade jag inte ens. Googla fram massa goda efterätts recept, hjälper sötsuget litegrann ;)

2011-04-29 @ 23:11:42
URL: http://xplosive.blogg.se/
Postat av: SVAR

Är det så :p Jag ska börja om nu på måndag , men då ska jag köra GI , tror det är mera jag :) Då man får börja med fullkornspasta efter 2 veckor :p

Läste nånstans på internet att om man vill gå ner fort ska man köra Gi :p

Hoppas på viktminskning snart :)

2011-04-30 @ 13:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0