Tatuering

Blev en promenad idag till dollar . Eller först var vi på en promenad med ängla ..
Sen när vi varit där så gick vi till mammas gård o gunga :)
Bjuder på en härlig bild på min underbara gldada dotter !


Sitter i soffan , inlindad i en filt o glor på BB . Gick precis o la Alicia i sin säng , hon somnade i min famn , så himla mysigt <3 Min mystjej !




Ja o Alicia har varit på storheden med mamma o ellie . Var på rusta , där hittade vi en strandfilt med älgar på , en blender o lite annat . Så nu kan jag äntligen göra mina smoothies igen , våran böender har gått sönder , så har fått använda en stavmixer , o det blir inte alls lika gott med en sån !


Blev go middag idag , Älgskav o makaroner till Simon , o till mig gjorde jag blomkålsmos till , var faktiskt riktigt gott ! Men den blev lite för lös , me n god iaf .
Har gjort ett LCHF bröd ikväll , var också gott o ätbart . Men måste nog göra om de imorn , för brödet fastnade i bakplåtspappret så halva brödet försvann när jag rev bort de ..
Men var tvungen att aka ett bröd , för jag kan verkligen inte få i mig sån fruksot som ja åt idag , det växer i munnen på mig tillslut !
Så hädanefter så blir det LHCF smörgås o fil med sötningmedel :)
Får se hur länge jag håller ut .. Jag som älskar bröd , ris , makaroner o sånt ..


Faaan va jag är sugen på att tatta mig ! Vill göra en där de står Alicia . Men vars o hur ska den se ut ??
Vill inte att det bara ska vara text utan nå annat fint också :) Men får sitta o nöta här på internet så kanske man får nån ide :)



Borsta gaddarna sen hopp i sängen .


God natt

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0