Bitter

Sitter här i min ensamhet o är bitter över att vindruvorna jag köpte igår på kvantum är sura som fan , dom som brukar vara himmelsgoda ! Jävla skit också ... O jag som knappt åt någon middag , men det är bara att tvinga i sig dom :p
Alicia sover o Simon är ute i Rutvik o hjälper Niko med nå i huset . Han var bara hem o åt middag efter jobbet sen for han iväg . Kan ju säga att jag saknar han otroligt mycket !!


Hunnit med mycket idag .
Långpromenad
Städat hela hemmet
Tvättat /häng/vikt tvätt
Haft fin besök av bäste Elin
Varit hos Hanna , Linn o Alicia har lekt för fullt i Linns rum :)
Gick förbi mamma påvägen hem från hanna , satt där ett tag o sen gick vi hem ..



Funderar fan på om jag ska köra stenhårt med GI i 2 veckor . Dom säger ju att kör man stenhårt så länge så rasar man ner i vikt , sen så börjar man sakta äta fullkorns pasta oså .. Har ju "bara" 7 kg kvar att gå ner .. går jääääävligt trögt nu , så det kanske puschar på lite :p
Fast ska jag vara ärlig så har jag inte gått på banden på snart 1 vecka , men då har jag ju tagit promenader ute .. men ändå ..


Har också funderat om ja skulle ha nå homepary här hemma , var sugen att ha med barnkläder/saker eller hem inredning :) Är någon sugen på att komma isf ?
Tänkte först på ljusparty , men det tar jag nog till hösten isf , för man tänder inte så mycket ljus på sommaren ..


Näe , snoka runt lite på internet o sen gå till sängu o vänta på min underbara karl , som jag älskar mest av allt !

Buenas nosches ! God natt ! Hyvää yötä ! Good night !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0