Alla tinar fram nu .

Vilket sommar väder det har varit idag . llt folk har tinat fram , stan var fullproppad med folk , som satt ute i "parken" o njöt av det fina vädret !

Jag , Alicia , Ellie , tim , mamma o mormor har varit o gått lite i affärer , hittat mycket fint med har SNÅLAT och inte köpt en enda pinal :p Duktigt va :)????
Men Alicia fick 2 st jätte fina klänningar av sin snälla mormor :)
Gick till mat&prat o tog en lunch paus , barnen blev så hungriga , o vi fikade eller fikade kan man väl inte säga att vi gjorde , drack varsinn läsk :)

Nu när vi kommit hem har jag hunnit med mycket , plockat lite , rastat snabeldraken , plockat ur o i diskmaskinen , vikt/hängt tvätt , tvättat , gett Alicia middag . O nu sitter jag själv o äter middag , Yoghurt o mussli är dagens middag för mig . Ids inte stå o laga middag när jag är själv som ska äta , eftersom simon jobbar ..
Lill trollet sover middag , när hon vaknar ska vi rulla mot Rutvik , ska hurta runt byn idag igen :) Oså ska vi bara umgås .


Titt-ut








/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0