PMS

..........behöver jag egentligen skiva nå mer ?
Först ska man ha det i en vecka , sen när väl skiten kommer ska man ha ont o ha humörsvängningar i en vecka till ..
Humöret är som en berg o dalbana ! Hugger som en hund ..
Men det går över lika fort .. Men för det mesta håller jag det inom mig , kokar som en te kokare ibland , men säger ingenting , som tur är kanske :p ? Det är sånna här tillfällen ciggen är saknad !
Och HUR FAN kan det kännas som att man gått upp 10kg över en natt ?
Allt på hela kroppen sväller , man känner sig som en ballong . Som när som helst spricker , av både smärta o ilska ..
Men trotsade mensverken o ställde mig på bandet o gick en PW i 30 min , så nu känns de genast mycket bättre ..

Nu ska jag sluta klaga o gnälla ..


Fiskgrytan ja gjorde till Alicia idag blev faktiskt lyckad :) O hon gillade den , o det är ju det viktigaste :)
Efter maten tog vi en promenad till dollar , behövde egentligen ingenting , utan bara för att få komma ut lite o ta vara på det fina vädret ..

Ikväll så har vi bara busat en massa , hon har verkligen varit på bushumör , har lärt sig att bitas också .. Dumt av mig att säga AJ på ett roligt sätt första gången hon bet , så då as garva hon o tyckte det va jätte kul :p
Men hon förstod nog sen när ja sa NEJ NEJ mamma får aj aj , för då slutade hon faktiskt ..
Nu så ligger hon o sussar så gott .
Gick o kollade till henne för ett tag sen , när jag stog o titta på henne så rullade hon på mage o satte hon sig upp , i sömnen . Så ja la henne igen o hon fortsatte o sova .. Såg rätt så kul ut :)


Snart kommer min efterlängtade karl hem , egentligen skulle han nog har varit hemma , typ nu , men han har farit o hämtat bror o tonni på kallax , så det tar nog ett tag till tills han är hemma ..



Nu ska fettot gå o göra sig en bärsmoothie o invänta den bäste .



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0