Mysmorgon

Hade en riktigt trevlig kväll igår ute i byn , promenerade en kort sväng bara . Sen kom min älskade karl dit , som fick sluta 2 timmar tidigare :) Satt o surrade en massa , så bjöd hon Ellie på 2 otroligt goda Smoothie´s , med en skvätt alkohol i :) Så vi satt där o hade de så trevligt .
Men man tål ju nada nu för tiden , kände mig lite smått lullig , efter TVÅ STYCKEN . Men billigt blir det ju iaf :)
Inte så konstigt att man inte tål nånting när man aldrig dricker nu för tiden .


Haft en underbar morgon med dom bästa !
Först vakna Alicia kring 8.30 , låg o mös till 9 , klev upp åt fruksot o sen gick vi till sängen igen . Både ja o Alicia somnade om o vakna 11.30 . Sen har vi alla tre legat i sängen o myst till 12 , o Alicia har delat ut pussar som aldrig förr . Direkt jag tog henne till våran säng i morse så började hon pussa mig , o inte bara en puss utan hur många som helst , sen när Simon vakna så började hon pussa på han :) Så jävla go tjej !


Nu har vi gjort oss klara o ska fara ut till kyrkbyn , till mammas moster o byta till sommardäck , var ju sista dagen igår med vinterdäck , så man inte får böter ..


Ikväll ska vi ta årets första grillning ute i Rutvik :)
Så när vi varit ute i g.stad ska vi möta upp Ellie o fara o handla till ikväll . Ska bli sjukt jävla gott ! Som jag längtat ..


Uppdaterar nå sen kanske ...


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0