JAAAAA , Lycklig !

JIPPI , gick nyss in på min gamla bank på internetbanken , o där såg jag att jag hade 5000 kr , som jag inte hade en aning om :p Kan ju säga att jag blev överlycklig !
Kanske borde skrapa mina två otter idag också då , om jag har turen på min sida :)


Har varit i huset , men kom hem för en stund sen . Fanns inte så mycket som vi kvinnor lunde göra .. Har skrubbat kaklet i köket , är helt slut i armen/äxeln ..

Håller på att laga sen middag , blir nå kyckling och uncel bens wok souce , hoppas på¨att det är gott , för jag är jävligt hungig ..

Hade behövt fara o stor handla idag också , men ids fan inte fara själv , ringde o hörde med mamma om hon kunde fälja , men hon hade precis vart .. O simon är kvar uti huset ...
Plus att det hade behövt städas här hemma också .. Så antar väl att JAG får göra det ..
Dammsög snabbt i morse innan vi for . Men hade behövt dammtorkas o skuras ..


Har så dåligt samvete att jag inte gått nånting i fredags eller i lördags , men har fan inte haft tiden ! Men i morse gick ja , o jävligt skönt var det ! Var helt slut ..



Alicia har börjat säga mmmmammmma idag :) Så jäkla söt ,säger det hela tiden :p O ingen är lyckligare än jag :D!



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0