GI , LCHF

Tidig uppstigning idag också , 08.00 .
När ja vakna så stod Alicia upp i sängen o dansa , sen när hon såg att jag o simon var vakna så fick hon världens smile :) Så jäkla söt . Tänk om man alltid hade fått vakna till någon sånt , man blir på så glad o på bra humör :)

Nu på morgonen så har ja packat o donat på här hemma .
Ja o alicia har tagit oss en låååång dusch , hennes fötter o händer var som små russin när vi var klara :p



Har lagt Alicia i sängen nyss , tänkte försöka hålla ut så hon kunde sova i bilen istället eftersom vi ska fara upp till byn på en timma ungefär . men hon höll på att somna sittandes i matstolen när jag gav henne lunch , o var jätte grinig , så det gick inte . Men nu är hon så övertrött att hon vägrar sova , men hon kan knappt hålla upp ögonen ..

Har suttit o läst lite om GI o LCHF , om man vill gå ner fortare i vikt så ska man tydligen köra GI , det är mer effektivt . Så jag tror jag går över till GI ! För sen efter ca 2 veckor så får man ju börja utöka med fullkornspasta o sånt , o LCHF verkar vara en livstil helt utan kolhydrater , o det är inte riktigt JAG .
Har inte gått ner nånting på denna vecka . eller jaaa nått ynkligt gram .


Ska gå o väcka min älskade karl så vi kan börja åka strax , stackarn har bara fått sova 3 timmar .. Så det kommer nog bli en tidig kväll ..  Ut med hundern först o packa klart Simons väska . Vi alla tre har varsinn väska :p Haha jag är som en groda utan ben när det kommer till packning , HOPPLÖS !



Ha en trevlig o underbar dag !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0