Fullt upp !

Ligger äntligen i sängen ! Har haft fullt upp hela dagen lång !

Varit på stan med momma (alicias gammelmommo), hon har fått en massa nya kläder av henne , jätte fina :) Hon har ju börjat växa ur sina strl 62 kläder , så de behövdes !


När vi kom hem från stan så mös vi med pappa simon en stund sen for vi alla tre på äventyr :) For o köpte åkpåsen o åt på palma :)!

Sen hann ja inte mer än komma hem o tänka alicia så gick ja o hon , mamma , ellie , jenna , malin till hälsokvällen som hanna fixat , scannade ín oss o lyssna på en liten föreläsning om herbalife :) Jag VILL börja med de , men ekonomin skriker nej ! Kan ju avslöja att jag är som en 37åring i kroppen enligt scannen , 15 år äldre än va ja är , KUL ! Men int ä ja´ bitter , näähää då inte alls !! MEN kan ju också säga att värderna kan bli helt fel då man ammar , så jag skyller på de , hah !


Har suttit o surrat hos Hanna ikväll också , skulle bara dit en snabbis för att hinna hem o se kungarna av tylösand , men tiden bara rann iväg så hade 2 timma gått ! Får se det på playtv imorn iställe , de är ju så bra ! Eller rättare sagt , de är så jävla dåligt så att de blir bra ! Stackars föräldrar som ser sina barn skämma ut sig sådär i tv , hujja !!




Nä nu ringa mitt älskade hjärta som är på jobbet o sliter för att sen försöka slå igen gröna , tidig uppstigning imorn , till babysången <3





Mitt sockeröga med sina nya pya <3 Hon är såå jävla söt o underbar ! Mitt älskade allt !
Hon är så mysig , nöjd , lugn o alltid glad som en solstråle !
Så roligt att se hur hon utvecklas för varje dag som går . Allt går så fort , tyckte de va nyss hon låg i magen o man kände hur hon sparka o rörde sig i magen !
Vilken otrolig känsla de är att bli mamma ! Går inte att beskriva med ord !
O hon har världens bästa pappa , bättre pappa kan man inte ha !  

Mamma älskar dig Alicia <3!


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0