Hmm ..

Lugn o skön dag .

Varit på storheden o stor handlat , for förbi onoff också för att köpa en iphone4 , tror ni inte att dom hade sålt den sista just , TYPISKT ! får vänta 2 veckor till .....
Nu är godiset köpt också till alla barnen , så nu får vi inge bus baki dörren :p Jävligt billigt med godis nu , 3,90 tror ja de ;p ..
Willys is the shit , man får hur mycke mat som helt för lite pengar , man får dubbelt så mycke nr man handlar där än när man handlar på ica maxi , men de är då fan mycke roligare o gå på ica maxi :p men men ..



Ja o hjärtat har precis ätit Tacos :) Nu ska vi bara göra oss klara för att sen fara o hälsa på Anton o Emma , o efter de far vi nog till Hanna o umgås :) ..


Jo förresten , ringde till försäkringskassan idag , höll på att trilla baklänges när dom sa , beräknad väntetid: 1 minut , du är plat 3 i kön , har ALDRIG hänt , är alltid plats 345 i kön o väntetiden är 35 min typ ..
Ringde dit för att höra varför ja inte fårr nån mammapenning den här måndaden , o svaret på de va för att jag hade begärt för nästa månad o inte den här :p ..


Stackars min lilla tjej , 5:e dagen idag som hon bajsar direkt typ efter ja ammat henne ... O har pratat med Bvc , Jouren o Barnmott , alla säger samma sak , att så länge hon mår bra i övrigt är de "normalt". Men de är fan inte normalt att skita 20 gånger per dag , eller skita dirket när hon har ätit , jag känner mitt barn ! Är de inte över till imorn far ja då in på akuten så får dom fan i mig ta reda på va de kan vara !


Nu tanka lill hjärtat sen fara iväg :)!


Hejpa hej !

/N



Kommentarer
Postat av: Ellie

willys is the shit håller med. och angående alicia, helt rätt åka in, den är fan inte normalt och bajsa 20 ggr per dag. vägra åk därifrån innan dom kollar vad och varför.

2010-10-31 @ 07:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0