Pustar ut !

Pustar ut , vilken dag , full rulle hela dagen lång !

Morgonen började med morgonmys <3 .
Efter de gick vi ut på en litet promenad med ängla .
Stackars socjerhjärtat vaknade med en rejäl förkylning , täppt , rosslig i halsen o ögoninflamation i båda ögonen :( Så hon har varit lite hängig hela dagen .
Klev upp o åt fruksot ja o lill gumman .
Efter de la jag Alicia på soffan för att gå o starta diskmaskinen , när ja kom tillbaka låg hon på sida , hade somnat helt själv o utan tutte :) Sötlöken <3

Gjorde en jätte god efterrätt till Alicia idag , Päron-Blåbär . Men kan ju säga att de va inte de smartaste , hade blåbär överallt ! Oså spydde hon ju blåbär efteråt så två boddys blev förstörda .
Ska nog vänta med att ge blåbär tills hon bir större o inte spyr mer efter man gett mat :p ..

Medans hon sov har jag gjort hemmet skinande rent , tvättat , renbaddat i sängarna o gjort barnmat !
Haft fin besök också , Ellie , Tim o Linnea har varit o umgåts , mycket trevligt ! 
När S kom hem började jag med middagen , åt o sen stressade iväg till Apoteket innan boxningen . 
Kan ju säga att de märks att ja inte tränat på 2 veckor , va helt jävla slut . Kunde knappt gå därifrån ! 



Drack en riktigt god bärshake ja gjorde då ja kom hem .
Kollat tv , ätit popcorn , badat alicia , bäddat åt lillebror som sover här i natt ,
o nu ÄNTLIGEN ligger vi i sängen , skönt som bara den ! 


Kärlek <3!
          Min schnygging :)!                         Har mat i hela ansiktet :)

                                        Dom bästa !


Köpte en bit-tutte på apoteket , den såg ganska så skum o rolig ut :p Men säkert bra .






Nä fan nu måste ja göra samma sak som dom andra tre här i huset , slå igen mina ögon o sova .
Ska upp tidigt o skicka iväg Oscar till skolan , oså blir de säkert full rulle imorn också !

God natt !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0