Nu är de jul i vårt hus :)

Jävla skit , huset vi var jätte sugna på att köpa har dom tagit tillbaka , dom ville inte sälja de nå mer helt plötsligt . Jätte fint läge , stor tomt , o jätte fint hus , FAN FAN FAN !!


Idag så har jag gjort barnmat , blev sötpotatis-morot-palstenacka , o till efterätt äpple-päron , o de blev godkänt av henne :) Så nu har jag fryst in några burkar också , imorn tänkte ja göra lite blåbär-äpple :)

Har fått en gåstol o en massa små burkar av min käte tremänning , har fått hur mcyekt som helst av henne , TACK !!

Så nu är våran andra gåstol här hos mamma , tills nån köper den !

Nu är julpyntet äntligen framme :) Jag o hjärtat pyntade granen också innan han for till jobbet :)
Nu är de jul i vårt hus !



Ellie , Tim , Linnea o Jenna kom o umgicks , mycket trevligt , va länge sen sist , o de va saknat !


Jag o alicia är hos mamma , vi har precis badat badkar , tyckte hon va jätte kul :) Hon både kissa o spydde i vattnet så då va de fardigt badat :p .. Men vi hann bada ett tag iaf . Så nu är ja också hur len som helst , vi hade massa olja i vattnet :p .. Nu sitter lill gumman i mormors knä o myser o är helt slut :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0