Lördagsmys !

GRATTIS älskling på din allra första farsdag ! Vi älskar dig <3!


Va gör vi uppe fortfarande ?
Alicia har då somnat :p
Men jag , simon o min käre bror sitter o äter på polly o tittar tv :) Han ska sova här i natt :)

Har sprungit på stan idag o köpte en present till svärfar , o kollat lite julklappar , men köpte inga idag :p ..
Efter de gick vi till mamma o gav alicia mat , o sen gick ja , simon , alicia o tonni o åt på miss mac :) Frossade i oss pizza :p ..

Kvällen har spenderats hemma , sett "så mycket bätte" , riktigt bra program ! Oså har vi bara myst på !


Blir inge babysim imorn , klantiga jag har ju glömt att köpa årskortet , man fick bara prov simma en gång :(
Får vänta tills nästa söndag ..
O på måndag börjar babymassagen , men missar första gången , ska till korpis då .
Passar på att vara där nu när simon har ledig vecka , blir inte att man hinner fara dit så ofta :/ ..


Satt o fundera idag hur fan man ska få ihop pengar till att fara ner till pappa i spanienn , allt kommer ju minst gå 17tusen kr , med biljett , mat o för att leva ..
Vill verkligen fara dit , saknar hans så ! O vill att han ska få träffa sitt barnbarn !
De är fan inge roligt alls att ha sin pappa så långt bort , att bara se han 1 gång per år ..
Folk tycker de är fuskigt att man har en pappa som bor i spanien , men de kan jag ju ta o berätta att de inte är de minsta roligt eller fuskigt !! Kan aldrig träffa han när ja känner för de ! Missar jätte mycket , har inte få se mina små syskon växa upp , usch blir bara gråtfärdig när ja tänker på allt detta !


Jaja nu ska ja bädda åt Oscar här på soffan o sen ska vi gå o nanna kudden , full dag imorn , blir uppvaktning för pappa simon , tonni o moffa :)!


PEACE !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0