Julklappar ..

Ja då var vi i byn igen :) Ska vara här till på onsdag kväll ..

Missade TYVÄRR boxningen idag , hade tydligen varit et skit jobbigt med roligt pass , hade vela vara där !
Men de är ju zumba på torsdag :) ..


Har suttit o beställt hem lite julklappar för 700 kr till alicia , blev en massa roliga leksaker , en billig sida :)! Så nu är hennes julklappar färdig köpta :p Ska bara försöka att hålla mig att köpa mer :p
Nu är demesta köpt till alla , bara nån kvar att köpa till ..
Den svårate att köpa till är ju Simon o Tonni , har ingen aning om va jag ska köpa till dom ..

Första dagen som sockerfri , socker är fan en drog ! Känner mig sugen som bara den , de sitter nog mest i psyket . Men jobbigt är de , men nu har ja fan bestämt mig !!
Fast ioaf , frukosten är som vanlig , dricker mitt oboy glas o de är ju socker i de , men jag är så kräsen så kan inte äta nå annat till frukost :s


Ska gå o vara lite social nu :)

HejpaHej !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0