ISkallt .

Kom precis in från en uppfriskande promenad , -17 grader ute :p O gick i leggings utan långkalsonger , kan ju ta o berätta att mina lår är kalla , isfrusna o röda :p ...  O kiderna hettar o snoret rinner , haha ..
Men blev bara en promenad ner till affären , va tvungen att köpa stoppstockar till fruröd , den fick ja ju välkomna i förrgår , den var INTE efterlängtad , var ett år sen sist ......


Ikväll ska vi fara o bada med alicia o tim här på badhuet :O)

Jo förresten , alicia fick smaka en sked banan/äpple pure igår , för första gången :) Hon förstod inte rktigt va som hände , hon satt bara o räckte ut tungan :p
Idag ska hon få smaka lite potatis/majs, får se hur de går :)..
Hon känns ju så liten ännu , men hon är ju 4 månader på onsdag :p ..

Ska testa dricka lite glögg , har inte kunnat dricka de ..När jag var mindre så älskadeja glögg , men fick magsjuka efter en julfest vi hade på skolan , var väl 8 år kanske , den natten spydde jag glögg , glögg o glögg , efter de har jag börjat må illa direkt ja känt lukten av glögg .. Men nu måst ja testa :p


Nu har sessan vaknat , hon ligger o surrar för fullt , ska gå o ta upp henne :)

Hejsvejs !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0