Härliga fredag :)

Min lilla tös börjar bli förkyld , har vaknat först två i morse , fick suga hennes näsa o droppa bröstmjölk , var uppe o höll på minst en timma , sen vakna hon 7 igen , åt o va lite täppt .. Men sen somna vi om till 9 , men ja som inte är van att vakna sådär mitt i natten är lite trött nu :p , o samma gäller alicia ..
Fan min största fobi är att hon ska bli förkyld ! Vet ej varför , men de är nån skräck ja har ...


Tick Tack , väntar på att klockan ska vli 11 , jag o alicia ska in till stan o äta frukost med gammel mormor :) Hon far ju till Spanien imorn o är borta i 5 veckor , FUSK !
Ska nog köpa mig en tröja som ja har spanat in en lång tid , hoppas bara den finns kvar :p


Idag ska vi åka upp till korpilombolo :p , allt är färdig packat så vi åker direkt gubben kommer hem från jobbet , blir borta till söndag eftermiddag :)


Ikväll äre idol , hoppas nu olle håller sig kvar :)!!


Faaaan , kan inte bestämma mig om ja vill bo på botten eller en trappa upp ! Vill så gärna bo på botten , speciellt då de är sommar , men samtidigt är ja ju jävligt mesig o rädd av mig :p Skulle ju va skit nojjig när simon är o jagar eller jobbar natt :s



Happ då va bajsmaskinen igång igen 12 dagen idag , dags att byta blöja tycker hon :p


Peace !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0