2 års dag <3

07.11.08 var den bästa dagen i mitt liv , då blev jag o simon ett par <3

Första gången jag träffade dig föll jag som en sten för dig !
Kommer ihåg att ja va chaufför , du satt fram med mig , vi satt o skratta o pratade hela kvällen , de va som att vi kännt varandra i flera år ..
Helgen efter kom du till luleå igen , du va tyvärr en förbjuden frukt just då ! Men fick ändå en otrolig underbar kyss av dig , o efter den kyssen så blev ja tvär kär i dig , DIG skulle ja bara ha , o DIG fick jag :D ! Vi pratade dygnet runt i en hel vecka , mest i smyg , vi paratde på kvällarna tills vi somna för natten i telefonen ..
Men sen blev vi ett par , o de är de BÄSTA som hänt mig !
De pirrar i hela kroppen o ja sitter med ett leende större än julia roberts när ja tänker tillbaka på våran tid tillsammans !
För varje dag som går så blir ja bara mer o mer kär i dig !
Dom här två åren har varit underbara , folk tycker nog att de gått fort för oss , men de tycker inte jag , allt har kännts så rätt från färsta dagen , jag VET att vi kommer att leva med varandra livet ut ! De är bara dig jag vill ha ! Finns ingen annan som är så underbar som du , ingen som kan göra en så lycklig som du gör ! Du får en verkligen att sväva på dom där små rosa molnen <3
Innan jag träffade dig visste jag inte vad kärlek var !

Jag hade kunnat skriva i timmar om hur mycket jag älskar dig o hur mycket du betyder för mig !
Jag är så glad att de är vi !

Jag älskar dig mest av allt !



DIN Nathalia , för evigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0