ledsen

En lugn morgon blev till en stressig morgon !
Klev upp 10 , halv elva bestämde ja o ellie att vi skulle luncha på waldorf kl halv 12 , o då satt jag o gav alicia frukost .. Men riktigt stressigt , men hann :) ..
Jag , Ellie , Jenna , Tim o Alicia åt på Tahi Tahi istället , var sån lång kö på Waldorf ..
Var gott , men starkt !

Var in på ticket o kolla biljetterna , 12599 kr kommer de att kosta för oss att åka , PLUS att vi ska leva där nere , så allt kommer att gå på 20 000 .. FAN ..
Ringde till pappa o sa att jag inte visste om vi kunde komma , så brast ja i gråt .. Känns så jävla jobbigt att de kostar 20 000 för att träffa sin egen pappa ! Saknar han så , vill verkligen träffa han .. Vill att han ska se sitt barnbarn , de är min största önskan ! Nog trisst att han inte får se henne växa upp .. Usch blir så ledsen när jag tänker på de ...




Nu så sitter ja o lill snuttan o väntar på att mamma ska komma :) Hon ska sova här i natt ..
Har nyss ätit en varm macka med chaminjonstuvning på , skit gott !
Ska bjud min käre mor på en sån då hon kommer :)


Imorn så är de lucia mys på babysången imorn :) Ska bli roligt .. Har köpt en tomte klänning som Alicia ska ha på sig :)




/N


Kommentarer
Postat av: Ewa - mamma till Noel

Oj vad söt klänning ! Hade tänkt gå på babysång, men vilken tid är det? Å vars? Har aldrig varit på det innan..

2010-12-09 @ 00:52:32
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0