uppdatering

Alicia ligger här på soffan o surrar för fullt , har en massa att berätta :)

Har inte gjort så mycket idag efter badet , tagit de lugnt ..
Alla tre somnade då vi kolla på späck , sov i 3 timmar , skönt !
Lagade middag o sen for älsko på jobbet .

Jag o Alcicia har haft myspys hela kvällen , lekt o övat en massa på att sitta , hon är riktigt duktig , stolt mamma !

Har gjort knäck , tvättat lite oså dragit en repa med snabel draken ..
Mor har varit här o umgåts med mig o lillplutten :) ..



Tänkte ta tag i att framkalla kort på lill sötisen , men de är tusentals kort jag måste gå igenom , PUUUH !
Jag brukar vara duktig att framkalla lite eftersom , men har inte gjort de på flera månader .. O jag knäpper hundratals bilder per dag !


Nu ska vi gå o lägga oss i sängen o mysa :)


Alicia Elmi Isaksson
De bästa i mitt liv !
Tiden går så fort , den bara rusar iväg känns de som .
Livet är underbart med barn , varje dag så märker man att hon utvecklas , så roligt att se !
Älskar när hon ler mot mig , när hon skrattar , de bara värmer i hjärtat . Eller när hon stryker mig i hela ansiktet när hon är trött o ska sova . Världens mysigaste tjej <3
Finns bara bra ord om henne , hade kunnat skriva en hel bok om hur underbart livet är !
Mamma älskar dig mest av allt !








Night !

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0