Julbak :)

Ögonlocken är tunga som sten , somnar sittandes snart !

Varit en fullspäckad dag .
Vaknade kring halv 9 , gav alicia en tår , sen låg vi o kolla tv i sängen en stund , hon somna om , ja klev uipp , tände ljus , åt fruksot o läste tidningen ...
Passade på att dammsuga medans mina två hjärtan låg o sov .

När ja dammsugit så började jag med köttgrytan som stått o puttrat hela dagen :)

Alicia o Simon klev upp halv 12 , dom fick en rejäl sovmorgon o morgon mys ..
Gav Alicia frukost o S gick ut med ängla ..
Blev en snabb prommis , var 20 minus ute , o de gillade INTE ängla !!

Har frostat av frysen idag också , var behövligt ! Visste inte att vi hade så stor frys :p ..

När Simon for till jobber kom Ellie , Linnea o Tim , då blev de pepparkaks bak :)
Efter de så har ja hållt på med maten , sen kring 5 så åt vi middag , bjöd familjen isaksson/tandlund , tyckte de va dags att bjuda dom när jag blivit bjuden så mycket :p ..
Blev Älgköttgryta med potatis gratäng , riktigt gott !









När dom for så la ja o alicia oss i soffan o bara mös , va helt slut , kollade på kl o den va 18 ! Stått på benen o hållt på från kl 10 !

Men vi saknade mormor(mamma) så mycket så vi gick ner till hon :) ..
Där fick Alicia ta sig ett bad , men före de så tyckte mormor att hon skulle få öppna en julklapp :) Hon fick en halkmatta , jätte fin :)


Sen så har vi kollat Morden i sandhalm o umgåtts , Jag , Alicia , mamma o Tonni :) Trevligt ..


Nu är kl 00.34 , jag ska vika in tvätt , hänga upp den blöta , sen äntligen gå o sova !

Imorgon blire en till stressig dag , usch ..  En massa måsten hela tiden känns de som ..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0