Pepparkakshus :)!

Dagen har bara sprungit iväg känns de som ..

Klev upp kring 9 , o alicia sov till 10 :p Åt frukost o passade på att beställa min peronliga almanacka när alicia sov , blev inte att beställa den då ja skulle göra de för nån dag sen .. Men nu är de gjort :)

Promenerade tillö dollar med Ellie o våra barn , riktigt skönt väder !
Köpte två par gardiner , jätte fina va dom , o lite annat smått o gott , gick fan på 400 , snabbt drar de iväg !

När ja kom hem så kom oscar o hans kompis hit , hjälpte dom med läxorna , hade nå hemprov i fysik , gjorde nästan alla frågor :)

Middagen blev pannkaka idag , enkelt o gott ..
Efter de så for vi till moffa o hälsa på , jag , alicia , jens , mamma o simon :) ..
Han hade tapetserat en fond vägg i v-rummet , skit fin tapet . Var en överaskning till mommo , gullmoffa <3!

Har gjort jätte god efterätt till alicia idag , äpple-mango :)
O till middag blev de , sötpot-morot-broccoli , den tyckte hon om :)
Är riktigt kul att göra barnmat !

Nu så sitter jag o Jens o surrar här i köket . Vi har byggt pepparkakshus , han har hjälpt mig o bygga ihop de o sen har jag dekorerat :) O Simon har lekt med Alicia medans vi har lekt arkitekter :p ..





Dags att gå o nanna kudden . Babysång , babymassage , solning o hadling med ellie inför fredagen står på schemat imorn !

God natt !

/N

Kommentarer
Postat av: Ellinor Isaksson

men guuuud så fint de vart!!! ni får komma och bygga hos mig också =)

2010-12-02 @ 16:59:42
URL: http://najag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0