Tjolavippen

Jag o lillebror har precis sett kommissarie späck , vilken kass jävla film !
Han ska sova här i natt , slipper vi sova själva ja o alicia , simon jobbar ju natt :) ..


Idag så har alicia vägt sig , 7170 g o 64 lång :) Hon växer så de knakar :p ..
Hade ingen tid på bvc , utan ja o hon for dit bara för att se så hon följer kurvan , så den inte skenar iväg när ja börjat ge henne vanlig mat och ammar :p ..
Så var vi o handla på konsum till middagen , sen hem o laga den :)
Blev fläskfile i rödvinsås o klyftpotatis , riktigt gott !

Blev inge boxning idag , hoppade över de ..
Gick till mamma o hjälpte henne med att stoppa belysning i granenj på altan , stoppade dit pumlor också :p hah .
När Tonni hjälpte oss att stoppa pumlor högs upp så ramlade han på granen :p fick oss ett gott skratt :D

Han ringde nyss o sa att garatin på våran dvd som gått sönder har gått ut , var bara ett års garanti på den , de låter jävligt konstigt tycker ja , men stod så på kvittot .. Måste gå in dit o höra va de kostar att laga ... IRRITERANDE !!


Nä nu ska vi gå o nanna kudden .

Ssknar dig guldklimpen min <3 Jag älskar dig mest av allt !
Du gör att jag svävar på rosa moln . Jag är såååå kär i dig !
Du o Alicia är mitt allt , mitt liv .
PUSS


                          

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0