Natt uggla ..

Ligger under täcket i sängen o tänkte hinna blogga nån rad innan john blund kommer på besök ..
Hoppas han kommer snart .. Vi har vänt på dygnet helt o hållet ..
Imorse vakna alicia först gången kl 9 , åt en slurk o somnade om till 11 ..

Idag så har vi vart o handlat , o köpt lite grejor till volvon som ska lagas ..
Så vi kan sälja iväg den nån gång .. Hör av er om ni/eller vet nån som vill köpa en volvo 850 !

När vi varit o handla så stressade vi hem , packade upp , tanka alicia o böt till tomteklänningen o sen gick vi till Linneas dagis o såg när dom hade lucia tåg . Hon var tomte nisse , så jäkla söt ! Hon blev överlyckig då hon såg att vi också kom :)

Efter de gick vi o åt på miss mac , åt en fläskfile pasta , tyvärr fick ja med ost (som ja inte alls gillar)så fick tvinga i mig pastan :s ...
Kollat film hos Ellie o Niko ikväll . jätte bra film !
O igår kollade ja o älsko bröderna karlsson , va också bra !


Vikariesamordningen ringde då vi satt o åt o fråga om jag kunde fara o jobba imorn .
Så imorn så blir de första arbetspasset på 7 månader , är jävligt nervös !
Men måste ut o jobba en dag innan årets slut för att behålla min LAS , annars hamnar jag på 0 ..
Tur att de bara är 4 timmar ..
HOPPAS Alicia är nöjd , hon är ju nästan alltid de .. Men ibland kan hon bli jätte tjurig o gråta hysteriskt o då är de bara jag o tissen som hjälper , händer väldigt sallan men hoppas de inte blir så imorn ..


Igår när vi kom hem från korpis så luktade rutten frukst i hela lägenheten , låg två bruna bananer som ja kastade .. Men luktade fortfarande , o samma idag .. Så ikväll så gav ja mig inte , har sakt hela dagen att de luktar rutten apelsin , men ingen har kännt nå .. Har sökt igenom hela köket men inte hittat de .. Men så bad ja simon lukta på apelsinerna som hänger i köksföntret , o japps , en apelsin där hade börjat ruttna !
Kan ju säga att jag är jävligt glad att ja hitta den , för den lukten som har luktat HATAR jag !!


Nu ska ja göra samma sak som min älskade hjärtan , sova !

God natt !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0