God Jul :)

GOD JUL på er alla <3




Gårdagen var inte så stressig som ja trodde den skulle vara .. Skönt ..
För in till stan , mötte upp Ellie , Niko o Tim ..
Köpte kläder till både mig o simon som vi ska ha idag :) S köpte en skit fin skjorta .. Lägger in ett foto om ja kommer åt att ta en bild på han :p ..
Sen unnade vi oss att äta lite lunch på Waldrofs :)
Efter de så for vi o sola , min underbara snälla karl satt i bilen med alicia o vänta :) ..

Tack mamma för allt du fixade o donade igår , kvällen blev perfekt <3 
På eftermiddagen gick vi ner till mamma o hade en underbar o trevlig upesittar kväll ! Med massa mat , godis , trevligt sällskap o bingolotto spel :)
Jag vann två nya lotter , på samma gång , nr . Hade två lotter :) .. Så nu väntar vi på stor vinsten nästa spel :) ..

Kom hem sent , var hemma kring 12 , somnade inte fören hav 3 ..
Men nu är då allt packat o klart :)

Nu äter vi alla tre frukost , med tända ljus , MYS <3
Ska sen göra oss klara för att fara till G-stad o fira Alicias första jul , och min o Simons första jul tillsammans :)
Jag är så jäkla lycklig ..
Julen va underbar o kärleksfull redan innan man fick barn , men nu hittar ja inga ord för hur underbart julen känns när ja får fira den med min älskade dotter o karl <3!

Kring 5 rullat vi mot korpilombolo för att fira där också ! ..
Vi bestämde att vi pendlar i år iaf .. Lättast så , vi kunde inte bestämma oss vars den skulle firas i år :p ..





Nää nu har ja inte tid att sitta här mer ..

God jul !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0