Friday .

Precis kommit hem , ja o alicia har varit o ätit lunch på Waldorfs med Elin :) Oså har vi försökt hitta nån julklapp till pappa Simon .. Hade värsta iden , men jag har lagt ner den nu , vet inte om han gillar de :( ..

När vi var o åt så blev Alicia loite gnällig , så ja tänkte ge henne mat , så märkte jag att ja glömt plastplubben ja har på bröstet då ja ammar , o hon tar inte bröstet utan den , fick panik ! Men som tur va så somnade hon , o vakna när vi kom hem :p Men var på apoteket o köpte ifall att hon skulle vakna .


Simon har fått blommor av mig idag , med ett blombud till jobbet :p ..
Vi satt o prata här för någon dag sen om romantik , så sa jag att han inte är lika romantisk som förr , då sa han att jag aldrig överraskat han med nått , men de stämde då inte :p
Så då tänkte jag att nu jävlar :p ..



Ska strax börja göra oss i ordning , vi ska på party hos Niko o Ellie :) Äta tacos o dricka gott . Fast ja ska vara nykter , men hade varit jäkligt gott med en cider , men får vänta tills jaq slutat amma :p ..
Vi kommer vara många där ikväll .

Jag , Simon o Alicia
Jenna o Kalle
Malin o Johan
Ellie o Niko
Linda  .

Ska bli kul ..
Men har INGENTING att ha på mig , känner mig ful , fet o osnygg ! Blää !


Ska gå o mysa med mina två hjärtan <3!

/N

Kommentarer
Postat av: Ellinor Isaksson

men sluta nu, du är jätte fin alltid =)

2010-12-03 @ 17:12:16
URL: http://najag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0