Brrr kallt !

De är fullt med Vicks under näsan , sviiiider skönt :) Hej då snor !


-26 grader ute , lovar att man får FRISKluft om man går ut , va ute med hundarna för ett tag sen , trodde ja skulle frysa fast .. Stackars hundarna haltade påvägen hem av kylan :s ..


Har varit o handlat lite på storheden idag , bytt nå plagg på kapphal från julen , alicia fick en morgon rock :) O jag tänkte köpa en riktig BH nu när jag slutat amma , som jag längtat ! Men man måste tydligen vara miljonär för att köpa sig en bh i den storleken jag har , för jag hittar inte på kapphal eller liknande affärer , LESS ! ..

Fick oss en ny DVD , inte en som vi hade , men en bättre för mindre peng :) ..
Så tror vi ska köpa ett wii spel för pegarna som blev över :p Eller en till kontroll , men dom va så satans dyra , skulle gå på 900 för en ny kontroll i svart , men tror vi köoer en vit , gör ju ingenting att den är vit även fast vårat wii är svart ..


Nu är ÄNTLIGEN Alicias lådor ränsade på kläder .. Blev hur bra som helst , o nu hittar man bland hennes kläder :p Alla hennes klänningar är upphängda :) .
Längtar tills hon får ett eget litet rum , roligt att få inreda ett rosa barn rum <3 ..


Om jag har ork i morgon kväll så blir nästa projekt att rensa/städa i städskåpet och handduks skåpet !
Men de ser vi imorn :p ..


Hoppas alicia är bättre från förkylningen imorn , för då ska vi in till stan o träffa bäste Elin :)! Längesen sist !
Oså ska ja försöka hitta mig ett par rejäla VARMA vinterskor ! ..


Nä nu sängen , slå på solsidan o mysa med mina två hjärtan <3!

God natt !

/N


Kommentarer
Postat av: sandra

Har du kollat på lindex för dom brukar ha ganska bra storlekar och inte allt för dyra :)

2010-12-30 @ 16:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0