Stockholm!

Haft en tippen helg i Stockholm med underbara Nicoline ❤

Torsdagen kom jag fram så sent, så när vi kom hem satte vi oss framför tvn och surrade en massa!

Fredagen jobbade nicki, så mesans hon arbetande gick jag ner på stan och shoppade loss ;p
Unnade mig även en thaimassage som var både gudomligt sköt och gjorde förbannat ont!
Men efter 6 timmar på stan var det skönt att bara lägga sig ner i en timma och bli ompysslad(misshandlad).

På kvällen gick vi ut och åt och sedan gick vi till en liten pub där vi satt och surrade en stund, men båda började gäspa så vi bestämde oss för att gå hem istället, köpte lite snarra på vägen hem och satte oss i soffan och surrade ännu mera!

Lördagsmorgon kände jag mig totalt misshandlad av den lilla thaien som masserat mig, hela ryggen kändes som ett stort blåmärke och huvudet kändes som en enda stor bula!
Men däremot var det första morgon på vääääldigt länge jag inte vaknade med huvudvärk och ont i nacken! Jävligt skönt!
Fast det har gått tillbaka igen, för imorse vaknade jag med världens huvudvärk och nackvärk!

For in till city efter att vi ätit frukost.
Där vi strosade runt i några timmar!
For sen hem, vilade fötterna och begav oss till Olerys mot kvällen för att se melodifestivalen och käka god mat!

Gick hem och såg slutet på mello och sen gick vi o sova!
För dagen efter ringde klockan 06.45!

När jag väl var framme hemma, i Luleå så var barnen och mannen inte hemma :( då dom var uppe i byn!
Så plockade lite här hemma och sen gick jag ut och la mig i solstolen på altanen där jag låg någon timma och fick FÄRG! Tror jag har fått lättare att bli brun nu, och det gillas!!

Kan inte beskriva hur underbart det var att få krama om mina barn igen ❤
Och min bättre hälft såklart!

Ligger nu och väntar på att solen ska kika fram för att stanna, så jag får lägga mig och sola!
Liam sover och Alicia är på dagis!

Ha en bra dag alla!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0