Pirrigt!

Jahaapp, då vaknade Liam med hög feber i morse, stackarn får aldrig vara frisk ju :(
 
Ja imorgon då när det av till storstaden för att träffa älskade och saknade Nicoline ❤
Ska bli super mysigt!
Men samtidigt är jag så nervös och har lite dåligt samvete över att lämna min älskade familj, framförallt mina älskade barn som jag aldrig varit utan så länge! Fast det kommer att gå jätte bra!
Dom kommer att ha så mysigt och kul med pappa S, och fammo, farfar o farbror ❤
 
Igår for jag och hämtade upp min älskade bror som ville komma och hälsa på, så hämtade upp han direkt efter vi hämtat upp Alicia :)
Kollde film , lekte med lego och käkade pannkaka, det var de vi gjorde :)
 
Idag så har vi haft fullt upp känns det som, lämnat Alicia på dagis, mött upp Ellie och tim på mc donalds där vi åt frukost, for sedan och hämtade ett par stavlar jag köpt till alicia av en bekant, sen hem igen, plockade och städadade lite medans liam sov, och när han vaknade gav jag han mat oså lekte vi lite innan det var dags att promenera ner till dagis och hämta hem prinsessan ❤
Passade på att stanna och gunga o åka rutschkana då solen tittade fram :)
Stannade ute på gården ett tag, Alicia åt glass, Liam sov i vagnen och jag krattade lite på gården, sen så bar jag och Alicia bort stenar från gården också :)
 
Gick in, lagade mat, duschade och gjorde mig iordning för att sen fara och möta upp Ema och Lina-adela på stan för en fika ❤
Men vi bestämde oss ganska fort för att fara och äta någon annanstans då en räckmacka kostade 139:- på Friends, så vi gick på Waldorf´s :) Där vi fick mycket mer mar för pengarna! Snåla som vi är, eller fattiga rättare sagt :p
Ema fick öppna sina presenter som vi köpt, då jag inte är hemma när hon fyller år :(
 
Nu ikväll har vi varit ute en sväng och kollat på när traktorn och lastbilen arbetat här utanför, nöjd Liam och Alicia!
Båda barnen sover nu, och jag ska sätta mig i soffan och mysa med min bättre hälft  ❤
 
/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0