It's Friday!

Då var veckan slut och även snart fredagen.

Har varit slö med agg blogga den här veckan, så ska försöka skriva lite kort vad som hänt.

I onsdags efter att jag lämnade Alicia på dagis for jag o lämna Liam hos mommo & Ray för att sedan möta upp Elin på gymmet, där vi körde ett benpass!
Och duktiga Elin körde verkligen slut på mig och mina stackars ben, kunde knappt gå resten av dagen, och igår kom träningsvärken, fyyy faaaan vilken smärta, och värre är det idag!

Efter träningspasset for jag och drack en kaffe latte med Ema i solen utanför kulternshus, hur mysigt som helst.

Sen vidre till mamma :)
Men där hann jag inte vara länge innan det bar dags att hämta hem gumman igen, så Liam fick stanna så for jag och hämta Alicia sen tillbaka till mamma igen :)
Där barnen fick gunga och leka :) var ute från två till klockan fem!
Hade väldigt trötta barn som somnade i bilen på vägen hem :)

Igår hade vi en hemma dag!
Passade på att städa och röja undan i garaget då Simon var ledig, vilken skillnad det blev!
Nu ska vi vara köpa lite hyllor så vi får upp lite grejer och en verktygsbänk! Även möblera om lite, kommer bli as bra!

Senare på kvällen fick vi besök av två kompisar till Simon, satt och surrade till halv två på natten :p

Idag har jag och barnen varit och tagit en fika med Ema & Lina, sen gick vi en snabbsväng på stan.
Väl hemma slängde jag ihop tacos som vi åt till middag :)

Kvällen har bestått av bad, lek och det vanliga, se tv, plocka och umgås :)

Grabbarna har redan somnar(sovit länge nu), men vi tjejer är vakna ❤
Fast Alicia går emellanåt till sitt rum där Pippi är på.
Så jag kan liksom säga att jag har fredagsmys för mig själv, tänt ljus och dricker ett glas cider :)

Just nu har jag en mysig tjej som lutar sig mot min axel och stryker mig på kinden ❤ älskade älskade barn ❤

Och våran prins tog sina första 3 steg igår, liten börjar bli stor nu!
Det mesta han gått är ca 5-6 steg :)!❤
Och nya ord kommer det hela tiden, kan nu säga mamma, pappa, där, va, hej och bil :) sötungen!

Nu ska jag gosas med min favvo tjej!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0