Finns det inget slut?

Eländet pågår ännu!
Liam har inte fått bli frisk :(!
Tycker så synd om honom(och mig själv).
Men han är på så bra humör, glad och pigg mestadels :) och det värmer i mamma hjärtat ❤

Åkte in meb prinsen till akuten igår.
Ringde till 1177 först för att rådfråga om detta verkligen är normalt, att spy och ha diare i 4 dygn, och dom tyckte jag skulle åka in på en gång, då det pågått så länge och när han är så pass liten!
Och när jag ringde i torsdags till barnmott på sunderbyn lät det som att det var fullt normalt!

Så då får vi till akuten, älskade normor följde med så jag slapp fara själv!
Och Alicia hade följt med farmor och farfar till tandlund's där hon skulle sova, så hon var där.
Läkaren undersökte honom och han var inte uttorkad! Och han var så pigg, glad och charmig så läkaren blev bara glad och sa att vi kunde åka hem och fortsätta med det jag hade gjort i dessa dagar, ge en massa vätska. Men att om han blir det minsta slö skulle vi komma in igen, och om det inte avtagit på en vecka eller så skulle vi behöva ta prover för att se vad som kan vara fel.

Jag tror att han drabbats av rotavirus!
Är tydligen många barn som har det nu, och den kan hålla i sig 5-10 dygn! Och Liam är uppe i 6 dygn imorgon..
Bara hålla tummar och tår att det vänder nu!


Idag har vi varit på kalas för kusinen Tim så fyller 3 år ❤
Så det har varit full rulle!
Varit där från ett till efter åtta nångång, och Alicia skulle absolut inte med hem, så hon fick stanna!
Men kom sedan hem när hon kände att hon höll på att somna :p
Ingen blev gladare än jag!
Vi poppade popcorn och satte oss i soffan och mös :) Liam fick äta majskrokar.
Sen ville hon se Pippi och det tog inte länge innan hon somnade!

Mormor ringde ikväll och fråga om hon skulle komma och sova med oss.
Sa att jag klarade mig och att hon inte behövde känns sig tvungen att komma.
Men efter ett tag plingade det på dörren och där stod hon ❤ älskade älskade mormor, som finns i vått och tort!
Jag älskar dig!

När barnen somna har vi hållt på att dona på här hemma :)! Blir nog att fortsätta imorgon, om barnen tillåter dvs.
Hur ska jag någonsin kunna tacka dig för allt du gör för mig/oss?
Och det gäller även dig morfar!

Ska även tacka alla som ställt upp medans denna sjuka pågått!
Ingen nämnd ingen glömd!

Längtar som tusan efter min andra hälft!
Bara en natt kvar efter denna!
Då blir det faniljemys och kärlek på högnivå ❤

Nu måste jag försöka sova, men det verkar som att John Blund hoppas över mig i natt!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0