Påsk!

Dags för mig att skriva ett inlägg, är ju ett tag sen sist!

Va har hänt sen sist?

I tisdags var vi på teknikenshus, jag och barnen, Ema, Lina och Djamil :)
Har inte varit där på år och dagar, men det så likadant ut sen sist, och lika kul var det också!

Igår for vi upp till byn, och ska vara här till tisdag, så nu har vi påsklov från allt som har med jobb och väga mat att göra! Nu ska vi bara vara, njuta av familjen, vara ute och köra mycket skoter!
Bestämde att jag nu kommer äta det som serveras i påsk, självklart så väljer jag bort godis, kakor och glass m.m. Och kommer även äta 6ggr per dag p h tänka på resterande måltiden förutom middagen och kanske lunchen! Och mängden är någonting som också sitter i bakhuvudet!

Idag har vi varit ute hela dagen, från halv elva till efter fyra :)
Promenerat, åkt tefat, Alicia & Sinon har kört barnskoter och så har vi varit o hälsat på Simons mormor och morfar.
Nu har vi precis ätit middag, ungskorv med potatismos, och det var gudomligt gott!

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, bada bastu och se tv!


Längtar till maj, då blir det att fara ner till storstaden en weekend för att hälsa på min bästa Nicoline. Ska bli super kul!!
Har ett mål till det, ska gå ner MINST 5 kg! Önska mig lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0