.....

Tidig morgon även idag, en väckarklocka behövs då ej i detta hur längre!
Liam har INTE ärvt sina sovrutiner av storasyster. Fast han sover ju hela nätter iaf, vaknar bara lite tidigt i mitt tycke :p
 
Gjort bort träningen i vanlig ordning så här på morgonkvisten när Alicia är på dagis och Liam vilar :)
Duschat och även ätit mitt goda mellanmål..
Nu försöker jag komma på vad man ska hitta på att göra till middag?
 
Liam sover fortfarande, så jag ska passa på att plocka lite här hemma, och rasta snabeldraken(igen).
Sen får han ta att vakna, så han hinner äta lunch innan det är dags att hämta hem gumman :)
Kanske hoppar i utekläderna och tar en promenad ner till dagis.
 
Får fin besök av Tandlund´s senare, känns som en evighet sedan vi sågs eller umgicks, är på tiden!
 
 
/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0