Trevligheter!

Vi fick tyvärr lämna ett regnigt lycksele tidigare än planerat, då det spöregnade från morgon tills vi bestämade oss att fara.
Hade kvar att fara på Lyckolandet, nog det roliagste för barnen, men som sagt, det regnade och även om det hade slutat så hade ju allt varit blött, och regn kläderna hade vi ej tagit med oss!
Men vi hade det ändå hur mysigt och toppen som helst!
Alicia älskade att bada i poolen på hotellet på kvällarna :)
Sista kvällen badade vi hur länge som helst, sen gick vi upp på rummet, bastade och sen somnade barnen, och då spelade jag och hjärtat lite kort innan läggdags :)
 
Så vi var hemma kring fyra nångång, packade ut ur bilden, gav barnen mat och sedan for vi iväg till Waldorf för att äta middag, och det var gudomligt gott! Har varit sugen på det länge nu!
Efter middagen lämnade mötte vi upp mamma/mormor utanför cirkusen där vi lämade av en förväntansfull Alicia :)
Och hämtade sedan hem en glad tjej :) Som inte hade sett några djur, utan bara hästar, hundar och sjölejon, så vet inte vad hon tolkar som djur :p Haha..
 
I onsdags var jag och Simon på Facebook Grand Opening!
Och det var en succé!
Mycket trevligt folk, gudomligt god mat, ÖPPEN BAR och bra underhållning!
Är nog det bästa, trevligaste kvällen på väldigt länge!
 
Mamma och ray var med barnen, och det hade gått hur bra som helst :)!
Var lite orolig att lämna prinsen då han hade fått sitt 1-års vaccin på morgonen, och var lite febrig och gnällig mot eftermiddagen, men det hade han inte varot på kvällen, som tur var.
Och på 1års kontrollen gich han igenom UA ❤
 
Igår var vi hemma oss, vi, barnen, Simons chef, Martina, Ema, och några av facebooks lite högre personer.
Så då fick man öva sig (lite) på engelska, dom orden jag sa, för jag satt för det mesta tyst och bara lyssnade, är så jävla kass på att prata, låter så jävla bra i huvudet, men det händer nånting mellan huvudet och munnen, för sen när det kommer ut låter det förbannat dåligt! :p
Åt god mat, och umgicks!
 
Idag har vi nästintill bara varit hemma, for en snabb sväng till dollar.
Simon har farit iväg på galej med jobbet tidigare..
Och jag o barnen har lekt, bakat och dom har badat!
Sen fick dom hoppa i säng, båda två tog tidig kväll, och jag ska för första gången säga att det var skönt!
Då jag hade en övertrött, trotsig 3åring, och en övertrött, 1åring som håller på att få tänder!
När barnen hade somnat passade jag på att dammsuga och skura, kan säga att det behövdes!
Sen spolade jag upp ett varmt bad, och hittade en badbomb som jag hade i, så nu luktar man rosor och är len som en baby rumpa :)
 
Tänkte skära lite vattenmelon, sätta mig i soffan och slå på en film!
Njuta resten av kvällen i min ensamhet med andra ord!
 
Imorgon är det tidig uppstigning, då jag ska iväg och stå på loppis!
Så kom till TUNAVALLEN imorgon, start 10.00!
Säljer en massa babykläder, mest tjej kläder men även kill, vissa helt oanvända! Och annat smått&gott!
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0