tjolahopp!

God kväll!
 
Blir inte så mycket tid till att skriva här när sommaren kommit märker jag, man har som fullt upp hela tiden :p
 
Började dagen igår med att putsa alla fönster, byta garinder, dammtorka, dammsuga och tvätta upp alla gardniner som jag böt ut :)
Så nu är det äntligen bortgjort, har skjutit upp fönster putsningen i evigheter nu, är så förbannat tråkigt att göra!
Och den som kommit på dom delningsbara fönsterna måste ju antingen vara man, en jävla idiot eller älska att putsa fönster! Blir ju som att pusta dubbelt så många fönster! Blää..
Men ack va skönt när det var bortgjort :)
 
Tog en paus i putsanden och surrade en stund med Ema och Lina som kom förbi på en kopp kaffe :)
 
På eftermiddagen for vi på lillebrors skolavslutning, liten blir stor, som går ut nian! Men toppen betyg dessutom :)!
Stolt storasyster ❤
 
Kvällen avslutades med grillning hos oss, med vänner och barn :) Mycket trevligt & gott!
 
 
Idag har vi varit hos grannen och fikat lite stundentfika, efter det for vi till storheden där jag försökte hitta en bikini. Men efter att ha fött & ammat 2 underbara barn, pendlat 30 kg upp och ner i vikt så sitter inte en enda jävla bikini bra! Fy fan va arg och less jag var när jag gått i 3 olika butiker och prova en massa olika bikini och INGEN satt bra! 
Tänk om man skulle få vinna sig en slant så man får fixa till taxöronen till bröst som man har!
 
Även idag har vi grillat till middag(blir rätt mycket av det), men hos Tandlund´s med ett par till.
Mycket gott var det! Och barnen har som vanligt lekt på för fullt med varandra ❤
Men vi gick hem för ett tag sen då barnen ska bada, väskan ska packas och lite tvätt ska tvättas, för imorgon åker vi äntligen på våran mini semester till LYCKSELE :)!! Ska bli så mysigt!
Hoppas att vädret är bra bara..
 
Nu ska vi göra allt det där jag skrev, och sen sätta oss i soffan och kolla en film, som vi började se igår, men var tvungen att slå av när det var som mest spännande pga av den hemska åskan..
 
Ha en fortsatt bra kväll.
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0