Snart slut :(

Då var vi inne på Simons sista semester vecka, som snart är slut!
Känns jävligt trist, men vi har haft det toppen dom här 3 veckorna som gått, och hunnit med nästan allt som skulle hinnas med!
Pga av det pissiga vädret vi haft har vi inte kunnat måla klart det allra sista som lämnades förra sommaren, takkupan!
Men förhoppningsvis blir det bättre väder snart!

Samtidigt har det varit himla bra att det har regnat så mycket som det gjort, för våran gräsmatta :)
Är nog första gången man är glad över att det regnat :p
Nu är det grönt utanför oss :) lite fläckvist, men det tar ju sin tid!
Har även fått gårdsgruset på plats, vi stod en hel dag och skotta o kratta gruset :)

I förrgår var vi med barnen på Leos lekland, vi tog även med oss barnens kusin, Tim :)
Alla barnen var i paradiset, men mest Liam tror jag som fick springa runt hur han ville :)
Han har blivit så himla duktig nu på att gå, går hela tiden! ❤
Och tänk att han fyller ett år på tisdag, vars tar tiden vägen?

På eftermiddagen/kvällen åkte vi till mamma där vi blev bjudna på middag, laxpaket! Men mamma, Ray och Ema åt sushi, smakade än en gång, men fy så jävla äckligt!
Förstår inte varför folk säger att man måste lära sig att äta något man Tyler smakar skit första gången man smakar! Huvva!


Igår hade vi "lilla midsommar" med Elin, Dan, Isabelle och Anton :)
Då vi egentligen skulle ha firat midsommar tillsammans med blev hastigt ändrade planer, åker upp till byn för att friar både 50 års kalas och midsommar!
Rastlös som tusan är jag, är endast 6 mil kvar tills vi är framme! Buuhuu..


Och imorgon åker min älskade bästaste vän Ema till cuba, och ska vara där till i Augusti :(
Herregud vad jag kommer att sakna dig kvinna! Må tiden gå fort!


Näe nu måste jag sluta skriva, blir åksjuk!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0