Mys!

Det är så underbart att vi alla är tillsammans hela dagarna ❤
Och det bästa är att det vara gått 4 dagar av S semester så det är drygt 2 veckor kvar :)!

Har hunnit med att göra klart på gården, alltså sått färdigt och idag har vi beställt gårdsgruset, så det kommer imorgon :)!!
Nu väntar vi på att det ska bli grönt och fint!

Och idag har vi varit på Rutviksdagen där vi fiskade, åt korv, och ungicks.
Alicia var så modig att hon vågade rida häst :) stolt mamma och lycklig dotter!

Nu på kvällen kom Mommo o Moffa och var med barnen, så for jag och Simon på pubkväll här i byn, där vi drack och åt gott :) men var hemma redan efter 9, tidig kväll :)
Barnen sover så sött och det gör även min andra hälft! Liam i sin säng, Alicia på soffan och Simon på en kudde på golvet!
Så här är jag ensam vaken, och funderar på att göra samma sak som dom!

Igår var verkligen en otursdag för våran lille prins, började morgonen med att ramla och slå munnen så att det började blöda och fick en liten fläskläp.
Sen stod jag och laga mat när Alicia kommer springandes från sitt rum och säger: MAMMA MAMMA, kom och kolla vars lillebror är, skynda dig!!
Så jag skyndar mig och när jag kommer in i hennes rum hittar jag en väldigt nöjd och glad kille på Alicias bord! Han har alltså först klättrat upp på stolen och den på bordet! När han ser mig blir han ivrig och hinner ramla ner därifrån innan jag hinner ta han och slår huvudet!
Inte nog med det, på kvällen var vi på toaletten, så skulle han gå från toastolen till badkaren och missbedömmde när han skulle ta tag i badkaren så han ramlade och slog näsan så han började att blöda!!
Så som sagt, en otursdag för våran vilde-bill!

Men han har verkligen blivit duktig på att gå, nu släpper han hela tiden och går mestadels här hemma :) ❤


Imorgon blir det att skotta grus och sedan fara på lillebrors skolavslutning på eftermiddagen, tänk att han går ut 9:an! Helt sjukt va tiden går!
Han är inte så liten länge min älskade lillebror ❤

Näe nu ska jag också sova!
God natt och sov gått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0