Den är ikapp!

Då var man tillbaka till verkligheten. Eller Simon rättare sagt, jag och barnen har sommarlov än, och ett bra tag framöver :)!

Helgen i Korpis har var lugn och trevlig, men väldigt skönt att få komma hem :)
Borta bra med hemma bäst som jag brukar säga!

Idag har den äntligen varit sommar väder ute, hoppas till gudarna att den är här för att stanna nu!

Jag och barnen for iväg till hägnan idag, var tidigt iväg, eller tidigt för oss iaf, före elva lämnade vi hemmet :)
For förbi dagis först och lämnade presenter till alla fröknarna Alicia haft, då hon nu byter avdelning.

På hägnan träffade Alicia en dagis kompis med familj, som vi var med där :) Roligt för henne att få leka med en kompis :)

Efter hägnan for vi och handlade allt till imorgon, inför Liams 1års kalas, och när vi kom hem kom momma/mommo, så då for vi och köpte blommor, som vi ska plantera imorgon :)

Pasta sallad blev det till middag idag, enkelt och riktig gott!
När middagen var uppäten och undan plockad for jag iväg med mamma och Mommo på bilbingo, där det tyvärr inte blev någon vinst :(

Nu ska jag äta lite vattenmelon och mysa med min bättre hälft innan det är dags för sängen.
Imorgon väntas en fullspäckad dag :) ❤

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0