Rubriklös

Liam har nu varit på sitt livs första tandläkarbesök, där han fick visa upp sina 4 små risgryn ❤ Och charmade dom till fullo!
Alicia fick en tid när vi ändå var där, så i augusti ska hon på sitt livs första "riktiga" tandläkar besök :) (det där lät konstigt)

Efter tandläkarbesöket for vi och hämtade mormor/momma.
Gått i lite affärer oså :)

Middagen idag åt vi hos mommo & moffa, vi, mamma och ray :)
Där bjöds det på surströmming, och till barnen, inkl Simon bjöds det på köttbullar och potatis :)

Nu ikväll har vi inte gjort nå speciellt, plockat lite, kollat på allsången och duschat barnen.
När båda barnen hade gått och lagt sig så tog jag och Simon två rundor i Chicago.

Alicia har somnat utan tutte, ska försöka få henne att sluta nu, tror set är lättare sagt en gjort, men ikväll gick det riktigt bra, inget tjat, gnäll eller gråt efter rutten ❤
Tandläkaren berättare för henne idag att hon borde sluta med tutte, då tänderna och bettet kan bli fula/fult, och jag spädde på med att man kan även tappa dom om man har otur, haha :)
Men får se hur det går imorgon, om det är mamman som ger upp eller?

Kan det snälla bli lite bättre väder, så vi får börja med altanräcket någon gång!

Älskade morfar var här igår på dagen när S var och jobba, o förberedde lite.
Vad skulle vi göra utan dig/er, som alltid hjälper till och ställer upp! ❤

Nu ska jag försöka sova, resten av huset gör det redan!
Men verkar som att John blund missade mig helt och hållet!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0