Rubrik saknas

Liam vaknade just efter 7 för att äta, och eftersom det är fredag idag, dvs inge dagis för Alicia, fick vi somna om!
Men varför är det alltid så att när man inte har nånting att passa o får sova hur länge man känner för, nääe då är man piggare än piggast och kan inte somna om, och det gäller även Liam!
Däremot om man har en tid att passa, och när klockan ringer, vill man vara slänga den i väggen och dra täcket över huvudet i flera timmar till!
Borde vara tvärt om!

Aja det resulterade i att jag klev upp, men en helt plötsligt väldigt trött Liam, så jag la han i hans säng igen och han somnade om direkt..
Klev upp, kokade te vatten, gjorde scrumble eggs och rostade en macka, tänjde ljus och slog på Nyhetsmorgon och njöt av min frukost.
Tog inte länge då kom Alicia tassandes in i vardagsrummet, söt och nyvaken :)
Så vi satt tillsammans och mös framför tvn, och hon åt upp mina ägg :p

Fick en läkar tid med Liam kl 09.45, så blev lite stressigt på morgonen sen, men hann!
Där tog som prover och tittade i öron, mun och lyssnade på han!
Blev väl inge klokare än jag redan var då dom sa att det är en vanlig förkylning.
Men nu har dom ju iaf tagit prover!
Stackars han varit förkyld sen i början av december!

For till mormor och morfar efter vi varit hos läkarn, drack kaffe och gav Liam mat, sen passade jag på att fara o bättra på brännan lite då jag kunde lämna barnen där :)
Svängde även förbi och handla det som fattades till fredagamiddagen - TACOS, mumsfilibabba!

Nu har båda barnen nyss vaknat, båda somnade i bilen.
Medans dom har sovit har jag suttit i fotäljen med en kaffe kopp och läst!
Försökt tänka på annat än min nack och huvudvärk!

Ska slå på Sveriges roliga klipp tänkte jag, då jag missade det igår!

Ha en trevlig fredag allihopa!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0