På bättringsvägar

Än pågår sjukdtugan, men det är på bättringsvägar och på hemmaplan.

Alicia är mycket piggare men fortfarande febrig, hostig och snorig!
Men som sagt, mycket mycket piggare, har lekt hela dagen och gårdagen med Tim, och ätit bra!
Dom första dagarna låg hon bara i soffan eller fotöljen o sov, och åt nästintill ingenting!

Liam är också mycket bättre!
Vi inhalerat honom här hemma, och andningen har blivit lättare för honom!
Dock så är han också fortfarande snorig och slemmig!

Tänk att det skulle behövas 3 vistelser på VC, ett på barnmottagningen för att konstatera att han har astma!
Och då har jag påpekat och sagt att jag tror han har astma då jag känner igen symptomen från Alicia var liten och fick astma!
Men nej nej, det är vara en vanlig förkylning har dom sagt på VC..
Att till och med doktorn säger så här till mig på barnavd: Ja det är klart att det är astma lill killen har,(jag berättar om mina besök på VC) så säger hon, ja det är så, man måste komma hit för att få hjälp.... ?!??


När vi kom från sbyn så var korpis folket här :)
Det var egentligen meningen att vi skulle åka upp till byn och fira Sinons bror som fyller 20, men då barnen blev sjuka då kom dom hit, så vi har varit allihopa här hos oss :) Så trevligt så!
18 vuxna och 3 barn :)
God mat och mycket lek o surr!


Nu sover båda barnen så sött 💕
Jag och min andra hälf ska mysa ner oss i soffan och titta film -Thats my boy.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0