Oj då

Men oj, det är ett tag sen jag skrev!
Har ju till och med hunnit bli ett nytt år!
SKÄRPNIG!

Julen har varit helt underbar, mycket klappar för både barnen och oss vuxna :) men barnen slog nog rekord, shiiiit va presenter alltså, Alicia hade så många att hon vart less o öppna och gick o åt bulla istället!
Mellan dagarna har spenderats i korpis, och även nyårsafton :)

Som vanligt hade vi otur med vädret, var jätte kallt mestadels av veckan, så kunde vara vara ute 2 eller om det var 3 dagar!
Och dom dagarna var barnen och männen ute o körde skoter, och vi kvinnor och Liam var o promenera :)

Nyårsafton spenderandes hos Simons moster och man, nyårsfirande+40 års fest :) Det bjöds på god mat, mycket skratt och sällskapsspel :)!
Och självklart raketskjutning!
Vi hade köpt raketer för säkert 3000kr tillsammans! Är det nyårsafton så är det ;)

När vi väl var hemma igen, vilket jag tyckte var underbart, då vi levt i en resväska i en vecka och som jag brukar säga, borta bra men hemma bäst!
Packade upp allt, våra kläder och alla julklapparna.

Dagen efter fick jag stor rensa i gummans rum för att ens få plats med hennes nya leksaker!

Jaa vad har vi gjort resten av veckorna?
Varit ute, skottat snö, pysslat, spelat, lekt, och det vardagliga så klart!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och vänta på att prinsen vaknar, som somnade i vagnen då vi promenerade ner till dagis och lämna prinsessan :)

Och sedan ska vi en snabb sväng in till stan för att hämta boken jag lagt undan, det sista boken av triologin E.L James :)

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0