Hej och hå

Humöret på topp, likaså energin!

Gårdagen började med 22 minuter pw på gåbandet, plankan och benböj!
Medans satt våda barnen och titta på Musses klubbhus och lekte där emellan :)
Liam tycker det är så kul när storasyster leker med honom!

Var hos sjukgymnaster igår också, där han mjukade upp några spända muskler, klämde, kände o drog lite i nacken samt testade akupunktur!
Men inte vet jag om det hjälpte nånting?
Hade lite extra ont på kvällen, men är nog normalt..

På kvällen, efter middagen gick vi alla ut för att få göra av med lite energi, Alicia också pulka och Liam vagn, och som vanligt somnade han på några sekunder, han älskar att sova i vagnen :p

Idag har strumpan fått leka av sig på dagis, och medans hon varit där har jag och Liam varit på stan och rantat med Elin och Isabelle.

Middagen idag blev blodpalt och blodplättar, första gången jag testar att göra blodmat, och det blev lyckad och godkänt av alla middags gäster som bestod av, mamma, lillebror, mommo och moffa :) blev även godkänt av min kräsna fästman, och då blir man som extra glad!

Efter middagen och kaffet, och när alla farit hem fick vi in till Alicias rum och lekte, mest med Lego, och det är ju så kul :)!

Gick sedan ut med Elvis(grannens hund), som vi haft nu ikväll då dom är borta. Fick ihop 2 ynka km, tog 20 min(med alla kiss stopp).
När jag kom hem svirade jag om till träningskläder och ställde mig på gåbandet och gick ytterligare 40 minuter!
Efter det gjorde jag plankan 6x20 sek, benböj och en annan ben/mage övning som jag inte vet vad den heter!

Nu lägga sig med Alicia som vägrar somna, sen duscha och sen krypa ner o soffan med älsko och titta hypnotisören!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0