!

Inlägget som publicerades nu la jag up i fredags! Skumt..

Dagen kunde inte ha startat sämre!
Vakande med väääärldens nackont och huvudvärk! Som inte vill ge med sig!
SÅ, humöret är INTE på topp!

Sitter här i köket med dagens första kaffekopp, Liam sover och Simon sitter mitt emot mig och håller på med telefonen, dagens förhållande?

Hade planer på att fara in till stan och åka isruschkanan som öppnade i fredags, men fammo och faster kom och snodde Alicia, dom skulle på shoppingrunda, så det får bli en annan dag..

Men ut hade jag velat gå ändå!
Sitta inne i det här fina vädret vill väl ingen?!
Funderar på om jag ska gå ut själv då Simons pappa kommer förbi och Tim!
Passa på att röra fläsket lite och samtidigt få en nypa friskluft!
Och hoppas på att detta värk släpper!!

Have a nice day your fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0