..

Har varit en jobbig natt för lill killen här hemma, då hans hosta blivit värre!
Så har inte fått den sömn jag behöver, är tröttare än tröttast! Jävla förkylning, försvinn nu! Stackarn har ju varit sjuk sen mitten på december :(

Det stora barnen är på dagis, Liam sitter på golvet och leker och jag i soffan och är mätt!
Svängde förbi café bygård på vägen hem från dagis, då det inte finns nå frukost här hemma, det ekar i kylen!
Fick bli en räkmacka till frukost idag :)
Inte så nyttigt, men gott!

Träningsvärken idag är lindrigare än igår faktiskt, trodde den skulle vara sju reser värre, men icket! Tränade säkert bort det mesta igår.

Nu ska jag mysa med min son!
Sen kanske ta en promenad?

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0