Yeeey

Sådärja, då får man köra skoter lagligt :)!
Var och provkörde igår, skit kul!
Så nu fattas bara skotern, och hjälmen!

Igår på morgonen var det gummans tur att spy :( stackarn..
Men hon var så duktig, varje gång hon ville spy gick hon till hinken eller toaletten. Spydde från 9-11, sen sov hon halva dagen, och när hon vaknade var hon pigg igen, fick behålla allt hon åt, och på kvällen var all energi tillbaka!

Och på kvällen åkte jag dit, då var det min tur!
Så jag spydde och sov hela kvällen, somnade just innan sju, vaknade till o var vaken 10 minuter kanske och sen väckte Simon mig stax över ett..

På morgonen mådde jag bra, då det verkar vara en lindrig magsjuka vi fått!
Låg i sängen och mös innan vi klev upp för att äta frukost.
Efter frukosten och bus bestämde vi oss gör att gå ut på gården i det fina vårvädret och få friskluft.
Var ute i nästan två timmar.

När vi kom in började vi att röja undan alla sängkläder, filtar, handdukar, kuddar, tvättat allt och täckerna har varit på vädring! Har även dammtorkat och dammsugit, så nu är det vara skurningen kvar.
Men så vart det Simons tur att få magsjuka..
Så vara göra om allt då han blivit frisk! Hoppas den försvinner sen, för nu har vi alla haft den!!


Så typiskt att jag skulle få magsjuka igår, då jag just fått mitt matschema av PT. Aja går ju inte att göra nått åt det.
Bara börja på nya tag imorgon!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0